Модуль 10 -11 Рефлексия


12 комментариев:

  1. Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме, правильно розподіляти час роботи, ніколи не говорити в спину учням, не допомагати учням діями, а спонукати та спрямовувати їх на самостійний пошук способів вирішення проблемних питань, вміти не заважати учням в процесі їх діяльності, вчасно підбадьорити та вміло сформулювати пораду. Цікавим моментом у сприянні виконанню навчальних процесів є створення своєрідного шаблону з підказками для оформлення учнями проекту, що дає можливість учням детальніше зрозуміти процес роботи.

    ОтветитьУдалить
  2. Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: у будь-який час прийти на допомогу при перебуванні учнів чи то на етапі планування проекту, опрацювання питань, чи то підготовки кінцевого продукту, відслідковувати їхню діяльність з виконання проекту, вчасно втручатися, якщо відбувається затримка у виконанні того чи іншого виду роботи

    ОтветитьУдалить
  3. У результаті роботи я навчилася розумно ставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.

    ОтветитьУдалить
  4. Отже, можна зробити висновок, щодо мого навчання:
    - навчилась ефективно використовувати комп’ютерні технології не тільки для підтримки та оцінювання навчання учнів, але й для власних потреб;
    - надавати конструктивні пропозиції та відгуки на демонстрацію робіт інших учасників, щоб вони допомагали вчителям та учням у їх подальшому навчанні;
    - знайшла творчий підхід до використання текстових документів, презентацій;
    - навчилась об'єднувати учнів у групи та пари, організовувати їх роботу.

    ОтветитьУдалить
  5. Цей модуль допоміг мені навчитися використовувати текстові документи, презентації творчо не тільки для учнів , а й для себе. Також модуль навчив мене організовувати роботу творчих гр уп,А це дуже важливо .

    ОтветитьУдалить
  6. В этом модуле я научилась использовать текстовые документы, создавать презентации,организовывать работу творческих групп.

    ОтветитьУдалить
  7. Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Знання і вміння, які я отримала за короткий час я думаю зможу передати своїм учням і робота над проектами тепер буде проходити зовсім у іншому напрямку

    ОтветитьУдалить
  8. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  9. усього того, чому я навчавсася) на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення власних блогів та ведення вікі-сторінок, засвоєння навичок ХХІ століття. Все ще перебуваю в так званій ейфорії від ідеї формуючого оцінювання!


    Чесно кажучи, мені все дуже сподобалось! Цікаво, інформативно, насичено.....!!!

    ОтветитьУдалить
  10. Фасилітація. Фасилітація. Модно , по- новому і класно. Думаю у першому класі її впроваджувати зарано, але спробуємо.Працювалося сьогодні творчо і продуктивно. Створено документ для фасилітації та план впровадження проекту. Пізнавальною була педрада, про роль і місце основних запитань проекту. Адже добре продумані запитання спонукають до виявлення цікавих альтернативних поглядів та пропонують сфокусувати увагу на аргументованому доведенні своєї точки зору, а не на тому, чи наша відповідь «правильна» чи «неправильна». Такі запитання призводять до розуміння учнями цінностей знань задля розв’язування завдань з реального життя та їх досвіду.Як фасилітативний документ я використав презентацію для роботи другої групи над дослідженням ..Ось і фініш. Тішуся, що зуміл зробити все, що
    вимагалося. Прийшов до висновку, що не такий чорт страшний, як його малюють.

    ОтветитьУдалить
  11. Обговорили те, як можна використати різні техніки постановки питань. Створила презентацію, документ, таблицю для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. Створила план впровадження теми та документ для фасилітації. Віднайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян. Робота, загалом, сподобалась, але багато є "відірваного" від реальнного навчання в школі
    Підготувала і продемонструвала своє портфоліо. Заповнила вихідну анкету. Загалом тренінг сподобався. Дізвалася для себе багато чого цікавого і корисного для роботи

    ОтветитьУдалить
  12. Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду. Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів. Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання. Вчителі покликані контролювати і спрямовувати процес навчання вдало спрямованими завданнями і запитаннями.

    ОтветитьУдалить