Добрый день!
Оцените, пожалуйста, ученическую работу, созданную вашим партнером. Для этого зайдите на вики-страницу нашего тренинга и перейдите по ссылке на портфолио партнера. Оценивая, вы должны придерживаться стратеги 3-2-1:
задать три вопроса;
высказать два позитивных комментария;
предложить одну идею для усовершенствования.
Оцените, пожалуйста, ученическую работу, созданную вашим партнером. Для этого зайдите на вики-страницу нашего тренинга и перейдите по ссылке на портфолио партнера. Оценивая, вы должны придерживаться стратеги 3-2-1:
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
ОтветитьУдалитьБлоги (Персональні щоденники; анотовані тематичні списки джерел для досліджень; хронологічні записи спостережень; )
Вікі (Створення групових спільних веб-статей; )
Веб - сайти для спільного розміщення та редагування документів (Спільне написання творів та статей)
Сайти списків гіперпосилань та спільних закладок
Я впевнена, що створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес. Саме оцінювання, яке відбувається на протязі всієї роботи в проекті допомагає прослідкувати активність школярів, їх власний внесок в роботі проекту та визначити чи всі знання і навички, які зазначені в навчальних цілях проекту.
ОтветитьУдалитьПісля вивчення модулю я зрозуміла, що учитель має постійно залучати учнів до процесу оцінювання та керуватися головними навчальними цілями роботи в проекті, яке було визначено на початку роботи. Актуальним стає той факт, що оцінювання будується перш за все навколо навчальних потреб учнів. В системі оцінювання учителю слід звертати увагу на розкритті змісту навчальної теми проекту, а також і на практичному використанню в проектній діяльності учнів навичок 21 століття.
У цьому модулі ми повинні спланувати та поділитися з колегами шляхами використання Інтернету на уроках, а потім обговорити, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів.
ОтветитьУдалитьЯ маю дати оцінку прикладам учнівських робіт за відповідними критеріями.
Модуль допоміг зрозуміти,що на уроці учитель має постійно залучати учнів до процесу оцінювання та керуватися головними навчальними цілями роботи в проекті, яке було визначено на початку роботи. Актуальним стає той факт, що оцінювання будується перш за все навколо навчальних потреб учнів
ОтветитьУдалитьВ этом модуле я научилась тому, как я могу делиться с коллегами по использованию интернета на уроках.
ОтветитьУдалитьТак... Цей модуль був особисто для мене дуже цікавим і корисним. Я визначила деякі стратегії, які дозволять учням адаптуватися до навчання за методом проектів. Доволі цікаво було створювати приклад учнівської роботи. Побачила свою проблему - я не дуже добре вмію ефективно планувати роботу під час проектного дослідження. Буду більше уваги приділяти цьому питанню на своїх тренінгах.
ОтветитьУдалитьСьогодні ми об'єдналися в групи і ділилися ідеями щодо використання Інтернету у навчанні за методом проектів для проведення дослідження, для співробітництва та спілкування. Ми переглянули приклади учнівських робіт і планували приклади учнівської роботи , яку створюватимуть мої учні у проекті.Я намагалась визначити комп’ютерні технології, які краще за все допоможуть розвинути навички, якими учні мають оволодіти та продемонструвати наприкінці проект,зокрема, створили учнівський блог.Сподіваюсь, учням буде цікаво спілкуватися у новому форматі і виставляти свої роботи на огляд інших людей.Будемо чекати позитивних результатів!
ОтветитьУдалитьПрацювали в групах,ділилися ідеями,як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів,оцінювали учнівські презентації,вносили зміни до свого плану вивчення теми.
ОтветитьУдалитьЯк можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
ОтветитьУдалитьНа мою думку, головним у вирішенні цієї проблеми має бути компетентність вчителя, адже перш ніж долучувати дітей до використання ІКТ в процесі роботи над проектами, чи просто щоденній підготовці до уроків, саме вчитель має розказати, показати "де?що? і як?" можна виконувати, навести , а краще всього показати готові приклади використання, попередити учнів про можливі загрози, які чатують на них, наприклад, при використанні інтернет ресурсів.
Під час створення учнівської презентації для мене найскладнішим було розпочати, а коли вдалося виокремити правильне запитання, то вже більше складностей не виникло.
ОтветитьУдалить