Модуль 9 Рефлексия


10 комментариев:

  1. У цьому модулі ми пригадали різні типи сприйняття навчального матеріалу учнями, звернули увагу на те, що перед початком роботи над проектом потрібно знати тип сприйняття кожного учня. Звертати увагу на різні когнітивні стилі множинного інтелекту при підготовці проекту.

    ОтветитьУдалить
  2. Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні. Для цього в першу чергу повинен сам педагог уміти робити все, що буде запропоновано учням, ознайомити учнів із вимогами щодо умінь, навичок тощо, навчити учнів користуватися бібліотечними фондами (друкованими, електронними), правильно фіксувати використані джерела, привчити учнів працювати самостійно.
    При використанні проектної технології важливо використовувати диференційоване навчання (я вважаю, що для цього і створено метод проектів), адже діти усі різні.

    ОтветитьУдалить
  3. У цьому модулі ми повинні спланувати та поділитися з колегами шляхами використання Інтернету на уроках, а потім обговорити, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів.

    ОтветитьУдалить
  4. Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання . Ця методика будується навколо потреб учнів. Це непросто, бо вимагає величезних зусиль з боку вчителів. Але це почесно і корисно, бо вчителі працюватимуть з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, впевненості, самодостатності та колективізму .
    Учні мають бути активним у власному навчанні.

    ОтветитьУдалить
  5. Этот модуль помог мне уяснить, что учащиеся имеют разный уровень усвоения учебного материала, то при проектной технологии важно использовать дифференцированный подход

    ОтветитьУдалить
  6. Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Я дійсно відкрила для себе багато нового стосовно цього питання.

    ОтветитьУдалить
  7. Знайомий метод навчання.Дякуючи проектним технологіям , можна реально адаптувати навчальний процес до кожного учня.Тут і маленьке діло - крок до успіху. А малий успіх у в 1 класі- крок до вершини.Наскільки різні учні - настільки різні потреби.Цей модуль допоміг створити форми поточного оцінювання кожного учня.Переглянули приклади навчальних матеріалів для підтримки успішного навчання різних учнів. Як релакс - це класні розминки! Сьогодні було весело!Ми переглянули мультик і впізнати наших непосидюх. Я поставила собі питання : "Чому з віком ми не такі оригінальні? Чому в більшості працюємо за шаблоном , невже боїмося "виселення " ?А куди ?

    ОтветитьУдалить
  8. Обговорили створені приклади учнівських робіт. Здійснили аналіз шляхів диференціації навчання учнів. Створили інструменти для підсумкового оцінювання. Взяла участь у педраді, на якій розглядались питання підтримки учнів з різними навчальними потребами

    ОтветитьУдалить
  9. Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні - для цього вчитель має надавати учням більше різних прикладів для копіювання, повторення, засоби, які допомагають їм відслідковувати свій власний прогрес у навчанні (різні форми самооцінки, оцінки роботи групи, контрольні списки тощо). На мою думку, диференційоване навчання зробить мій навчальний процес більш ефективним, так як при цьому я зможу врахувати особливості навчання різнорівневих учнів. Також мене зацікавила теорія множинного інтелекту, її можна використати для покращення самооцінки дитини, наголосити на її індивідуальності.

    ОтветитьУдалить
  10. На занятті я дізналася багато нового про особливості диференціації, які особливості існують в навчанні дітей з різними типами сприйняття. Розробила в плані завдання для дітей обдарованих та слабких дітей.

    ОтветитьУдалить