На основі данного модуля стало цікавим, як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів. На основі цих знань я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів
У цьому модулі я побачила, що можна використати вікі - сайт як ефективний інструмент навчання та створення електронних матеріалів. Я відмітила, що можна використовувати ресурси вікі - сайту не тільки для підготовки урокіх з одного предмету, а й з багатьох інших. Можна отримати багато корисної та цікавої інформації для саморозвитку. Також, зміцнила знання у галузі авторського права, дізналася як не порушати закон використовуючи інтернет. Навчилася допомагати учням у пошуку корисних сайтів та важливої інформації в інтернеті. Взагалi мозок "закипів".....
Дуже цікавим і корисним мені здався вікі - сайт як ефективний інструмент навчання та створення електронних матеріалів.Це допоможе у викладанні предмету.
В этом модуле заявлена точка зрения, которую принять пока не удаётся: оценивание веб-ресурсов, а не информации, содержащейся в них. Правда, возможно, идет путаница в терминологии и слова "веб-сайт" на самом деле означает просто веб-страницу, конкретный ресурс, тогда все ясно. В общем, на рефлексию как-то не тянет: сложно рефлексировать о непонятном. Если разберусь - отпишусь потом.
Ура! Мені вийшло створити персональну вікі сторінку у вікі середовищі. Класно створювати форму для опитування і узагальнення результатів.Пізнавальною була інформація про використання інтернет ресурсів та інших матеріалів , що захищені авторським правом. новим для мене сто те, що для участі ті публікації роботи учнів у проекті батьки повинні заповнити дозвіл.Багато сьогодні нового і цікавого. Настрій супер!!!!!!!!!! Вперед , до перемоги!!!!!!!!Бо ми подолали екватор!
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме як можна майстерно оперувати пошуковими стратегіями та ефективно шукати корисні відомості в Інтернеті.
Аналізувала шляхи реалізації проекту. Обмінювалась думками щодо отримання інформації з реалізації теми. Навчилася більш конкретно виділяти ключове та тематичні питання. Сподобалася групова форма роботи під час проведення педради у вікі-середовищі.
Сьогодняшє заняття було для мене дуже корисним. Дійсно Інтернет це потужній інструмент для проведення досліджень. Але ми повинні навчити дітей користуватися цим інструментом. Ознайомити з авторським правом., розяснити. що таке плагіат. Для себе особисто я почерпнула: як виокремлювати для себе інформацію та не стати жертвою "шахраїв".
На основі данного модуля стало цікавим, як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів. На основі цих знань я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів
ОтветитьУдалитьавторское право, ресурсы Интернета - все вместе рассмотрено. Удобно.
ОтветитьУдалитьУ цьому модулі я побачила, що можна використати вікі - сайт як ефективний інструмент навчання та створення електронних матеріалів. Я відмітила, що можна використовувати ресурси вікі - сайту не тільки для підготовки урокіх з одного предмету, а й з багатьох інших. Можна отримати багато корисної та цікавої інформації для саморозвитку. Також, зміцнила знання у галузі авторського права, дізналася як не порушати закон використовуючи інтернет. Навчилася допомагати учням у пошуку корисних сайтів та важливої інформації в інтернеті. Взагалi мозок "закипів".....
ОтветитьУдалитьДуже цікавим і корисним мені здався вікі - сайт як ефективний інструмент навчання та створення електронних матеріалів.Це допоможе у викладанні предмету.
ОтветитьУдалитьВ этом модуле узнала, что такое авторское право и как использовать интернет-ресурсы в своей работе.
ОтветитьУдалитьВ этом модуле заявлена точка зрения, которую принять пока не удаётся: оценивание веб-ресурсов, а не информации, содержащейся в них. Правда, возможно, идет путаница в терминологии и слова "веб-сайт" на самом деле означает просто веб-страницу, конкретный ресурс, тогда все ясно. В общем, на рефлексию как-то не тянет: сложно рефлексировать о непонятном. Если разберусь - отпишусь потом.
ОтветитьУдалитьУра! Мені вийшло створити персональну вікі сторінку у вікі середовищі. Класно створювати форму для опитування і узагальнення результатів.Пізнавальною була інформація про використання інтернет ресурсів та інших матеріалів , що захищені авторським правом. новим для мене сто те, що для участі ті публікації роботи учнів у проекті батьки повинні заповнити дозвіл.Багато сьогодні нового і цікавого. Настрій супер!!!!!!!!!! Вперед , до перемоги!!!!!!!!Бо ми подолали екватор!
ОтветитьУдалитьЦей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме як можна майстерно оперувати пошуковими стратегіями та ефективно шукати корисні відомості в Інтернеті.
ОтветитьУдалитьАналізувала шляхи реалізації проекту. Обмінювалась думками щодо отримання інформації з реалізації теми. Навчилася більш конкретно виділяти ключове та тематичні питання. Сподобалася групова форма роботи під час проведення педради у вікі-середовищі.
ОтветитьУдалитьПродовжую роботу над проектом. Працювати нелегко,але й цікаво.
ОтветитьУдалитьСьогодняшє заняття було для мене дуже корисним. Дійсно Інтернет це потужній інструмент для проведення досліджень. Але ми повинні навчити дітей користуватися цим інструментом. Ознайомити з авторським правом., розяснити. що таке плагіат.
ОтветитьУдалитьДля себе особисто я почерпнула: як виокремлювати для себе інформацію та не стати жертвою "шахраїв".