Модуль 3 Рефлексия


11 комментариев:

  1. Насамперед потрібно правильно визначити основні запитання, які повинні спонукати учнів до дослідження та мислення. Вчитель повинен розуміти різницю між ключовим, тематичними та змістовними запитаннями.
    Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах, як правильно починати планувати проектну діяльність.
    Сподобалась робота у парах.

    ОтветитьУдалить
  2. Продовжила процес планування вивчення обраної теми опираючись на державні освітні стандарти. Сформулювала Основні запитання. Створила текстовий документ з формами. При зустрічі з колегами працювали у парах. Поділилась ідеями з колегами щодо навчальної теми, яку обрала.

    ОтветитьУдалить
  3. У цьому модулі я намагалась сформулювати знання про цілі навчання у проекті. Це було не так уже і важко. Працювала над планом вивчення теми, вказала державні стандарти для відповідної освітньої галузі . Визначила головні навчальні цілі, які учні мають досягти. Сформулювала ключові, тематичні та змістові питання. Формулювання цих питань допомогло визначити реалії життя дитини та вивченням цього предмету. Зрозуміла, що ці питання мають допомагати учням логічно рухатися етапами вивчення будь - якої теми та сконцентруватися на її основних положеннях і не звертати увагу на непотрібні дрібниці.
    Я вважаю, що кожен учитель ставить перед собою завдання розвивати навички мислення вищого рівня, одночасно розвиваючи навички вивчення навчального матеріалу, учні вчаться самі визначати мету, ставити перед собою завдання, шукати шляхи досягнення мети!

    ОтветитьУдалить
  4. Модуль 3 допоміг зрозуміти такі поняття:
    - створення груп;
    - дослідження явища та мислення;
    - моделювання ситуацій засобами ЕТ

    ОтветитьУдалить
  5. В этом модуле я научилась тому, как планировать проектную деятельность, Я научилась понимать разницу между ключевыми. смысловыми и тематическими вопросами.

    ОтветитьУдалить
  6. Содержание этого модуля почти полностью унаследовано от версии 3.0. Занимательно составлять вопросы, планировать деятельность детей и свою собственную. Совершенно прогнозируемо было включить в этот блок опрос перед началом работы: всегда было удобно с помощью предварительного опроса участников проекта или просто современников определиться с наиболее актуальными аспектами темы и направить работу в проекте именно в это русло.

    ОтветитьУдалить
  7. Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме Ключове та Тематичне питання. визначати змістові питання.Створювати таблицю оцінювання результатів роботи у балах та переводити їх в оцінку. Оскільки математика сприяє розвитку логічного та аналітичного мислення, та намагатимусь використовувати її у своєму проекті . Визначили тему та основні вимоги програми та державного стандарту які використовуватимуться у даному проекті. Викликали труднощі формулювання дослідницьких завдвнь проекту

    ОтветитьУдалить
  8. Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме як використовувати "хмарні" технології на уроках математики.

    ОтветитьУдалить
  9. Обговорено в парах ключові, тематичні і змістові питання. Ми склали таблицю З-Х-Д і працювали в Excel.

    ОтветитьУдалить
  10. Работу осилит идущий, не волнуйтесь, думаю, все получится. Главное - желание, а опыта человек набирается со временем...

    ОтветитьУдалить
  11. Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту.
    На мій погляд дослідницькі проекти можуть допомогти учням розвинути навички 21 століття, а саме критичне мислення, медіа-грамотність, ІКТ-грамотність.

    ОтветитьУдалить