Модуль 2 Рефлексия

10 комментариев:

  1. Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
    творчі, критичне мислення, вміння вирішувати проблеми, навички співробітництва, вміння отримувати та обробляти великі потоки інформації.
    набуття навичок необхідних в житті та кар'єрному рості.

    ОтветитьУдалить
  2. Продолжаю изучать метод проектов. Обдумываю как его можно использовать на своих уроках. Собираю материалы для создания своего проекта.

    ОтветитьУдалить
  3. Я зрозуміла, що в основі методів проекту лежить спрямованість навчально - пізнавальної діяльності учнів. Зовнішній результат можна побачити і застосувати у реальному житті та реальній діяльності, а внутрішній результат - це безцінний досвід, який поєднує в собі знання, уміння, компетенціїї та цінності. У своєму проекті було дуже важко зрозуміти, як поєднуються в собі державні стандарти навчання, навчальні плани з прогресом 21 століття. Я усвідомила, що за допомогою методу проектів відбувається аналіз, синтез та оцінювання. У проекті з'являється можливість підвищити рівень охоплення всіх учнів роботою в залежності від рівня їхнього розвитку та стилю навчання. Сьогоднішній день довів, що працювати методом проекту не так уже і важко:))) Мої уявлення та знання у створенні презентацій значно покращились:)

    ОтветитьУдалить
  4. Цей модуль дав мені зрозуміти, що за допомогою методу проектів відбувається аналіз, синтез та оцінювання.Метод проектів допомагає не тільки вчителю,а й учням, бо вони самі планують продукт проекту.

    ОтветитьУдалить
  5. В этом модуле я снова убедилась в полезных сторонах проектного обучения для всех участников учебно-воспитательного процесса

    ОтветитьУдалить
  6. Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, бо проект зосереджений на важливих ключових темах навчальної програми, має зв’язки з реальним світом, реальним життям учнів.Учні показують набуті знання та навички через створення своїх продуктів та представлення їх широкій аудиторії.
    Дозволяє кожному учаснику реалізувати свої можливості. Це дуже цікаво.

    ОтветитьУдалить
  7. Я ознайомилась з прикладами портфоліо. Уважно переглянула план вивчення теми та форму оцінювання. Розглянула приклад проекту. Обміркувала завдання свого проекту. Усвідомила, що я повинна спрямовувати і мотивувути учня, а не робити цей проект з ним. Дійшла висновку, що результатом проекту повинна бути діяльність учня. Зрозуміла як ставити ключові, тематичні та змістові питання. Також навчилась створювати буклет головною ціллю якого є мотивація дітей чи батьків.

    ОтветитьУдалить
  8. Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме повторити та впорядкувати знання по методу навчальних проектів .

    ОтветитьУдалить
  9. А також, як навчити учнів працювати самостійно.

    ОтветитьУдалить
  10. Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме проведення досліджень у начальній діяльності, розвиток мислення вищих рівнів, ріст мотивації до навчання, підвищення результатів навчання.
    Проекти надають широкі можливості для навчання: залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій; будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою; звертаються до питань реального життя учнів.
    Вважаю, що в учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії.

    ОтветитьУдалить