Отримані результати мають силу тільки тоді, коли вони є доступними широкому загалу. Саме тому використання Сервісів Веб 2.0 є необхідним у практиці навчання за методом проетків. Адже створення блогів, групових спільних статей на Wikipedia тощо є одним з видів публікації отриманих результатів, що є головним підсумком будь-якої дослідницької роботи. Виклад своїх доробок у Інтернеті дає змогу отримати зворотній звязок у вигляді коментарів, редагування статей (наприклад у Вікіпедії), а також надає широкий доступ до використання і посилання на статті.
Дізналася про особливості безпечної роботи в інтернеті. Ознайомилась з особливостями програм миттєвого обміну повідомленнями. Уяснила правила етикету електронного спілкування.
Дуже добре допоміг мені цей модуль зрозуміти важливість безпеки учнів в Інтернеті, навчив мене використовувати програми миттєвого обміну повідомленнями.
В этом модуле я планировала использование Интернета учащимися для поиска информации, для организации взаимодействия участников между собой. Безусловно хорошим вариантом является сочетание традиционных способов взаимодействия (электронная почта, мессенджер) с возможностями совместной работы над документами (Гугл-документы). Проблемой здесь является необходимость научить детей использованию этих сервисов, что усложняет работу над проектом.
Обговорювали на педраді проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті,дізналася ,як ефективно використовувати новітні технології для оцінювання процесу навчання учнів.працювала у вікі-середовищі.
Сьогодні я дізнался про різноманітні онлайнові сервіси, які можна використовувати для спілкування учнів, їх плюси і мінуси.Створювал опитувальника в сервісі https://docs.google.com Я зробил свій блоґ більш привабливим за допомогою використання додаткових елементів, тобто додала гаджети .Цікаво було висловити свої думки на "педраді " у вікі середовищі. Дуже мені сподобалось редагувати блоги. Це прикольно! Я сьогодні знову зрозуміл, як мало я знаю!
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет. Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
Завдяки модулю 6 я навчилася працювати з Googl документами та створила опитувальник. Обовязково використаю в своїй подальшій діяльності роботу з Wiki сторінками. Я побачила, що у данних питаннях мені є куди зростати. І обовязково використаю під час виконання проекту. Третій день навчання майже пролетів!!!
Отримані результати мають силу тільки тоді, коли вони є доступними широкому загалу. Саме тому використання Сервісів Веб 2.0 є необхідним у практиці навчання за методом проетків. Адже створення блогів, групових спільних статей на Wikipedia тощо є одним з видів публікації отриманих результатів, що є головним підсумком будь-якої дослідницької роботи. Виклад своїх доробок у Інтернеті дає змогу отримати зворотній звязок у вигляді коментарів, редагування статей (наприклад у Вікіпедії), а також надає широкий доступ до використання і посилання на статті.
ОтветитьУдалитьДізналася про особливості безпечної роботи в інтернеті. Ознайомилась з особливостями програм миттєвого обміну повідомленнями. Уяснила правила етикету електронного спілкування.
ОтветитьУдалитьКлючове питання модуля - це ефективне використання комп’ютерних технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
ОтветитьУдалитьДуже добре допоміг мені цей модуль зрозуміти важливість безпеки учнів в Інтернеті, навчив мене використовувати програми миттєвого обміну повідомленнями.
ОтветитьУдалитьВ этом модуле познакомилась с особенностями программ обмена информацией, научилась использовать эти программы
ОтветитьУдалитьВ этом модуле я планировала использование Интернета учащимися для поиска информации, для организации взаимодействия участников между собой. Безусловно хорошим вариантом является сочетание традиционных способов взаимодействия (электронная почта, мессенджер) с возможностями совместной работы над документами (Гугл-документы). Проблемой здесь является необходимость научить детей использованию этих сервисов, что усложняет работу над проектом.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьОбговорювали на педраді проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті,дізналася ,як ефективно використовувати новітні технології для оцінювання процесу навчання учнів.працювала у вікі-середовищі.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьСьогодні я дізнался про різноманітні онлайнові сервіси, які можна використовувати для спілкування учнів, їх плюси і мінуси.Створювал опитувальника в сервісі https://docs.google.com
ОтветитьУдалитьЯ зробил свій блоґ більш привабливим за допомогою використання додаткових елементів, тобто додала гаджети .Цікаво було висловити свої думки на "педраді " у вікі середовищі.
Дуже мені сподобалось редагувати блоги. Це прикольно! Я сьогодні знову зрозуміл, як мало я знаю!
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет. Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
ОтветитьУдалитьНавчаюсь. Подобається.
ОтветитьУдалитьЗавдяки модулю 6 я навчилася працювати з Googl документами та створила опитувальник. Обовязково використаю в своїй подальшій діяльності роботу з Wiki сторінками. Я побачила, що у данних питаннях мені є куди зростати. І обовязково використаю під час виконання проекту.
ОтветитьУдалитьТретій день навчання майже пролетів!!!