Модуль 4 Рефлексия


11 комментариев:

  1. Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів у проекті, а саме зосередитись на основних етапах підготовки проекту, уявити цілі та завдання кожного етапу, можливості учнів та визначити інструменти оцінювання роботи учнів на кожному із етапів .Важко було охопити значний обсяг матеріалу, систематизувати його,але кінцевий результат окреслився роботи у проекті окреслився чіткіше,що надзвичайно радує і додає оптимізму.

    ОтветитьУдалить
  2. "Фомуюче оцінювання" : по ЗХД узнаешь про детей много интересного. Да и сам сначала должен очень хорошо подумать о том, что и как спросить и какой результат ожидаешь

    ОтветитьУдалить
  3. Формуючи оцінювання яке може допомогти мені виявити основні навчальні потреби учнів.
    В умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів таким, щоб воно відбувалося постійно впродовж виконання учнями проекту.
    Таким чином формуюче оцінювання - це оцінювання навчальних проектів, яке:
    - здійснюється протягом всього навчального процесу;
    - важливо навчитися оцінювати цілі проекту;
    - залучати учнів до процесу оцінювання;
    - використовувати різні стратегії оцінювання;
    - врахувати навчальні потреби учнів;
    - заохочувати учнів до самоспрямування та співпраці;
    - відслідковувати прогрес учнів у роботі;
    - перевіряти розуміння та заохочення метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення);
    - демонстравати розуміння змісту та володіння навичками.

    ОтветитьУдалить
  4. У цьому модулі особливу увагу зосереджено на основних етапах підготовки проекту ,важливих питаннях формуючого оцінювання - це оцінювання навчальних проектів.

    ОтветитьУдалить
  5. "Формуюче оцінювання"- это оценивание учебных проектов. Оценивание дает мне возможность определить интересы учащихся, их знания и умения владеть информацией.

    ОтветитьУдалить
  6. В этом модуле получилось обдумать начало работы над проектом: привлечение внимания ребят, выявление их стартовых умений и учебных потребностей. К сожалению, пришлось для привлечения внимания детей использовать факт, который хотелось оставить на "самостоятельное обнаружение". Возможно, его еще можно будет заменить чем-то другим, тоже интересным, надо попробовать.
    Идея формирующего оценивания интересна, но, к сожалению, мало времени на рассмотрение (не то, чтобы - овладение!) соответствующими инструментами. Поэтому пока похоже на установку "Не знаю як, але щоб було!" . Посмотрим, что будет дальше.

    ОтветитьУдалить
  7. В нас класна група. Працюється творчо і цікаво.тренер пропонує цікаві і оригінальні способи об'єднання в групи.новою для мене була інформація про формуюче оцінювання.Я створила презентацію в якій висвітлила ключові та тематичні питання і сформулювала дослідницькі завдання для дітей з теми, що вивчається.Ознайомилася з прикладами інструментів та методів оцінювання і створила їх для визначення навчальних потреб учнів.Сьогодні працювати мені було легко, бо деяка інформація виявилася для мене знайомою. Цікаво, що далі? Не буду падати духом! Не святі горшки ліплять!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  8. Сьогодні я зареєструвалася на wiki середовище, розбирала формулюючі оцінювання, навчальні цілі, продовжувала працювати над планом вивчення тем. На це пішло достатньо багато часу.

    ОтветитьУдалить
  9. Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме дослідити те,що проекти надають навчальним завданням практичну спрямованість і можливість розвинути в учнів навички мислення вищих рівнів та підвищують рівень мотивації учнів до навчання.

    ОтветитьУдалить
  10. Початок є.
    Втрачено багато часу на добру справу - допомогу відстаючим колегам
    Спасибі рідній партії, що ми і далі будемо при ділі

    ОтветитьУдалить
  11. Сьогодні на заняття я з ясувала для себе особливості формуючого оцінювання, яким чином воно повинно здійснюватися. Використання такого оцінювання дозволить залучати учнів до процесу оцінювання, заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні учнів. Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Я відкрила для себе нову властивість презентацій "вбудований файл".

    ОтветитьУдалить