Модуль 8 Рефлексия


10 комментариев:

  1. Після ознайомлення з цим модулем, я зрозуміла, що оцінювання має відбуватися протягом проекту, стимулюючи до виконання роботи. Для визначення рівня розуміння учнями теми, потрібно використовувати підсумкове оцінювання.

    ОтветитьУдалить
  2. Створений мною приклад учнівської презентації допоможе покращити План вивчення теми в тому разі, коли буде чітко змодельована та сконструйована сама тема та будуть враховані психовікові особливості учнів. Будь-який технологічний прийом буде доцільним. Ефективність кожного прийому буде залежати від умілої організації фасилітації.
    Досягнення учнями навчальних цілей може бути забезпечено тоді, коли учні самі добре усвідомлять, яку поведінку, які знання, вміння, навички вони мають продемонструвати.

    ОтветитьУдалить
  3. Працюючи над цим модулем я дізналась як можна використовувати різні засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку учнів. Ми навчилися проектувати власну систему оцінювання, обговорювали ідеї, щодо залучення учнів у процес оцінювання.Також з'ясували, що коли учні залучені до процесу самооцюнювання - то у них більш розвиваються навички самоконтролю і почувають себе успішними і здібними. Тепер буду використовувати методи взаємо та самооцінювання.!

    ОтветитьУдалить
  4. Коли я працювала над модулем 8 , я навчилася визначати шкалу, способи і методи оцінювання дитячих робіт для визначення рівня розвитку учнів..Це мені дуже допоможе в майбутній роботі.

    ОтветитьУдалить
  5. Работая над этим модулем, я научилась тому, как можно использовать разные способы и методы оценивания для диагностики уровня развития учащихся, как спроектировать систему самооценивания.

    ОтветитьУдалить
  6. Більше уваги я буду приділяти самооцінюванню учнів. Зацікавило питання конструктивної критики. Також дуже сподобалась бібліотека, там дійсно багато корисного та цікавого!

    ОтветитьУдалить
  7. Вже модуль 8.Ми помаленько рухаємося до фінішу такого далекого на першому заняттіі такого реального сьогодні.Цікаві зустрічі , нова інформація , різні емоції і чудові ідеї у прикладах учнівських робіт. Я сьогодні позаздрила білою заздрістю учням , бо вчитися їм набагато цікавіше,ніж колись мені.Я разом з ними вчуся і дуже тому рада. У своїй практиці розвиваю творчі здібності , а нині взнала, що існують форми і для їх оцінювання.Це для мене було цілком новим.Формуюче оцінювання - новинка.Що ще попереду?

    ОтветитьУдалить
  8. Обговорили ідеї залучення учнів до процесу оцінювання. Проаналізували, як самі проводимо оцінювання. Доопрацювали плани оцінювання, створили форми для підсумкового оцінювання

    ОтветитьУдалить
  9. Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме з оцінювання я можу дізнатися як учні працюють над темою, що вони знають, а на чому мені потрібно акцентувати увагу, зупинитись і пояснити більш детальніше. Особисто я взагалі не використовувала оцінювання, коли учні оцінюють один одного, але ознайомившись з цим модулем, зрозуміла, що це дуже класна ідея, адже так вони навчаються працювати в колективі і умінню об'єктивно оцінювати не лише свій внесок в групову роботу, але й інших учнів.

    ОтветитьУдалить
  10. Ми познайомилися з формами оцінювання.
    Дуже корисною для моєї роботи буде бібліотека оцінювання.
    А тепер на мене чекає кропітка робота на Wiki.

    ОтветитьУдалить